Besplatan povrat
Svim našim online kupcima sada nudimo uslugu besplatnog povrata putem BOX NOW paketomata!
Kako funkcioniraju besplatni povrati?
Svaki kupac u web shopu haddad.hr, bez obzira na vrijednost kupnje ili odabrani način dostave, može zatražiti besplatan povrat u roku od 7 dana od dana kupnje (računajući od dana kada je paket poslan kupcu). Povrat se može zatražiti putem email adrese webshop@haddad.hr ili porukom u inbox naše Facebook ili Instagram stranice. Uz zahtjev za povratom kupac treba navesti da li vraća sve ili dio naručenih artikala, navesti svoje ime i prezime, te email adresu i broj mobilnog telefona. Također molimo navesti veličinu paketa – S, M ili L. Molimo navesti i IBAN ukoliko je u pitanju povrat a ne zamjena artikala.
Ovdje možete vidjeti primjere veličina paketa.
Kada se Vaš zahtjev za povratom zaprimi i obradi, dobiti ćete putem SMS-a ili email-a BOX NOW PIN s kojim možete doći na bilo koji BOX NOW paketomat i izvršiti povrat. Jednom kada zaprimi PIN, kupac ima rok od 3 dana da ostavi paket u paketomatu. Dovoljno je samo ukucati PIN, otvoriti će se vratašca slobodnog pretinca u koji trebate odložiti paket i pretinac zaključati. Daljnji proces povrata paketa preuzima BOX NOW dostavna služba.
Za pakete koji se predaju na paketomat po isteku roka od 3 dana, zadržavamo pravo odbiti primitak istih.
Za ovu vrstu povrata nije potrebno tiskati nikakvu naljepnicu. Važno je samo da je paket uredno zapakiran i da su sastojci paketa zaštićeni, idealno u originalnoj ambalaži. U paketu molimo priložiti račun za navedenu kupnju. Svi ostali uvjeti vezano za povrate, zamjene i reklamacije jednaki su kakvi su navedeni u Općim uvjetima i odnose se kako na besplatne povrate tako i na povrate o trošku kupca.
Ova vrsta besplatnog povrata može se koristiti u svrhu povrata proizvoda koji kupcu ne odgovaraju, u svrhu zamjene proizvoda ili ako se radi o reklamaciji.
VAŽNA NAPOMENA: ukoliko se nakon obrade reklamacije utvrdi da je ista neopravdana, kupac sam snosi trošak ponovnog slanja proizvoda na kućnu adresu ili paketomat. Na temelju jedne narudžbe može se ostvariti pravo na samo jedan besplatan povrat.
Jednom kada zaprimimo i obradimo povrat/reklamaciju, povratno ćemo Vam se javiti.
Važno je napomenuti da kupci koji ne žele koristiti ovu pogodnost slanja povrata i dalje imaju mogućnost redovnog slanja povrata o vlastitom trošku putem dostavne službe po vlastitom izboru, shodno uputama u Općim uvjetima.